يادداشت ها و نظرات
انتشار کتاب جامعه شناسی مصرف و بازار

کتاب جامعه شناسی مصرف و بازار نوشته تنهایی و حسینی‌فر منتشر شد. ویراست تازه توسط انتشارات تخصصی علوم اجتماعی اندیشه احسان منتشر شده است. کتاب جامعه‌شناسی مصرف و بازار برایند پژوهش میدانی سه دوره مطالعه ‌ی ده ساله از سال هشتاد و هشت تا نود و هشت با رویکرد روش‌شناختی فرود به زمین و نظریه زمینه‌ای در پارادایم تفسیرگرایی است. جامعه‌شناسی مصرف و بازار شاخه‌ای از جامعه‌شناسی است که به تحلیل کنش مصرف مردم در فضای بازار می‌پردازد. در این کتاب علاوه بر مفاهیم و نظریه‌های مرتبط با مصرف و تاریخچه مصرف‌گرایی در ایران، به نظریه زمینه‌ای درباره‌ی مصرف‌گرایی پرداخته شده و در پایان راهکارهایی در سه سطح خرد، میانه و کلان ارائه گردیده است. توجه به تاثیرات مخرب مصرف بر محیط زیست، اهمیت بازار سبز و مصرف سبز در راستای توسعه پایدار از دیگر نقاط برجسته این اثر است که می تواند آن را برای شاخه‌های مختلف علوم اجتماعی، جامعه‌شناسی و اقتصاد خواندنی نماید و به عنوان نمونه‌ای عملی برای علاقمندان روش کیفی، فرود به زمین و گرندد تئوری مورد استفاده قرار گیرد. 

 📁خرید حضوری از خیابان انقلاب_ روبروی دانشگاه تهران_ پاساژ فروزنده_طبقه همکف_ کتابفروشی علوم اجتماعی اندیشه احسان

 📬امکان خرید و سفارش اینترنتی کتاب برای سراسر ایران از طریق زودبوک @zoodbookbot در تلگرام

تاريخ: 1399/2/29
نویسنده: مدیریت سایت
تعداد نظر: 0
مشاهده نظرات

نظرات کاربران

افزودن ديدگاه

ارتباط مستقيم با دکتر تنهایی

همراه: 09126974435

پست الکترونیک: hatanhai121@gmail.com

صفحه نخست | زندگینامه | یادداشت ها و نظرات | فعالیتهای علمی | ارتباط با مخاطبان | گالری تصاویر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر حسین ابوالحسن تنهایی است.